Spłoniona Syrena
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Spłoniona Syrena

Miejsce spotkań i wymiany plotek dla poszukiwaczy przygód prowadzone przez niezrównanego ekscentryka hrabiego Siemaneczko.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  WydarzeniaWydarzenia  Latest imagesLatest images  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Szukaj
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Maj 2024
PonWtoSroCzwPiąSobNie
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar
Latest topics
» Muzyka do kampanii "Austin: Dziwne miasto"
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby Cyrus Czw Sie 18, 2022 9:14 pm

» Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby Cyrus Sob Sie 06, 2022 9:39 am

» Skarbnica Mistrzów Gry
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby Cyrus Sob Lip 30, 2022 3:36 pm

» Potrzebni poszukiwacze: Kurhan Wiwerny
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby ZazanWspaniały Pon Lip 04, 2022 10:44 am

» Wyprawa na zachód.
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby ZazanWspaniały Pon Lip 04, 2022 10:43 am

» East Texas University
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby Cyrus Pią Cze 10, 2022 5:50 pm

» Świątynia Szalonego Boga
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby Cyrus Pon Cze 06, 2022 2:27 pm

» Awanturnicy profesjonaliści poszuukiwani
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby Cyrus Sob Cze 04, 2022 2:44 pm

» Kolejna przygoda
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Emptyby Z'gon Czw Cze 02, 2022 9:01 pm

Top posting users this week
No user

 

 Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto

Go down 
AutorWiadomość
Cyrus

Cyrus


Liczba postów : 11
Join date : 28/04/2022
Age : 30
Skąd : Szczecin

Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Empty
PisanieTemat: Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto   Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto EmptySob Sie 06, 2022 9:39 am

Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto Sixth_Street_%28Austin%29_at_night

"Keep Austin Weird" - miejscowe powiedzenie

Witajcie! Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie idea zrobienia kampanii w Changelinga. Mam już pomysł, tylko chce omówić parę rzeczy bo jest trochę nietypowy.

1. Głównym miejscem akcji było by miasto Austin - stolica stanu Teksas. To duże miasto z ciekawą historią, więc będzie pasowało.  (Poza tym chyba Nowy Orlean się już wystarczająco od nas wycierpiał).
Ale nie będziecie ograniczeni tylko do miasta. Freehold Austin uzurpuje sobie władzę nad kilkoma sąsiednimi hrabstwami, które nie posiadają własnych freeholdów.

2. Kampania będzie miała formę al'a serial dla młodzieży, gdzie każda sesja będzie traktowana jak kolejny odcinek serialu. Na ten moment mam plan na jeden 12 odcinkowy "sezon". Jeśli się spodoba to będę mógł kontynuować przygodę, jak kolejny "sezon" z tymi samymi postaciami.

3. By już w pełni trzymać się stylistyki serialu dla młodzieży wprowadziłem pewne specjalne zasady dla postaci graczy.
Wszyscy bohaterowie trafili do Arcadii jako dzieci. Po ucieczce wasze postacie będą miały 16-22 lat. By oddać że postacie są mniej doświadczone, zaczną z mniejszą pulą umiejętności na start. (10/6/4 i 2 specjalizację).
Dostępne są kity z podręcznika podstawowego i z dodatku "Zimowa Maskarada".
Na poczatku postacie nie będą mogły opanować kontraktów dworów. Będą się ich mogły nauczyć dopiero w trakcie trwania przygody.  

4. By zapewnić wam dach nad głową i jakieś dokumenty dwory zakwaterują was na Katolickim Uniwersytecie im. świętego Edwarda, który jest powiązany z dworem jesieni. Będzie on pełnić funkcję głównego hub-u i sprawi to że będzie łatwiej trzymać drużynę razem.
Każdy dwór będzie miał swoją reprezentację w formie bractwa studenckiego.

5. Będzie trochę zmian w zasadach walki. Główną będzie sposób rozpatrywania obrażeń. (Nie podobał mi się ten z głównego podręcznika.) Rzut na umiejętność decyduje o trafieniu (nie dodaje się modyfikator za obrażenia. Za pierwszy sukces broń trafiła i zadaje obrażenia bazowe. Każdy sukces ponad to daje +1 do obrażeń.
Powrót do góry Go down
 
Pomysł na kampanię - Austin: Dziwne Miasto
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Muzyka do kampanii "Austin: Dziwne miasto"

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Spłoniona Syrena :: Changeling the Lost :: Ogólny-
Skocz do: